Ve dnech 13. - 14.9.2016 (úterý a středa) proběhne výměna vodoměrů studené vody. Výměna se provádí v rámci reklamačního řízení z důvodů nefunkčnosti se systémem dálkového načítání stavů naměřených hodnot.Je třeba zajistit přístup do bytů a to:objekty G1 dne 13.9.20164.-3.patro 8-10 hod, 2.-1.patro...
V pátek 2.9 a sobotu 3.9.2016 provedeme výměnu kolejnice a podvozkových koleček vodící lišty pojízdných garážových vrat. Jedná se poměrně o složitý a zdlouhavý proces, k jehož uskutečnění potřebujeme omezit průjezd garážovým vjezdem. Proto se omlouváme za případné zdržení.Děkujeme...
Po naší telefonické reklamaci na PVK došlo k zásahu vodáren. Z hydrantu, umístěného před vjezdem do garáží je odpouštěna kalná voda, aby došlo k pročištění kanalizace. Voda bude odpouštěna až do zítřejšího rána. Spořeba se nedotkne stavu našich měřidel, výpusť je před našimi měřícími...
Upozorňujeme na pracovní činnost v nájezdových plochách objektů G1 a G2, kde dojde k sanaci odlepujících se obkladů Brick. Činnost na opravě je spojena s větší prašností a omezeným pohybem kolem opravovaných míst. Práce začnou 1.7.2016 a ukončeny budou maximálně do 14ti dnů. Děkujeme za pochopení
Vážení vlastníci,rozeslali jsme na mailové adresy vlastníků roční vyúčtování nákladů za rok 2015 spolu s přílohou detajlního vyúčtování tepla od EGU a tebulkou čerpání od paní účetní. V průvodním dopise také najdete informaci o odkazu na některé vysvětlivky. Tento lze otevřít zde:...
Vzhledem ke komplikacím, které nastaly při zjištění nesprávných hodnot náměrů spotřeb vodoměrů v bytech při dálkovém odečtu a následném vyúčtování těchto náměrů v ročních nákladech došlo k reklamaci u montážní společnosti Mydlovary, a.s.Následkem situace /spolu s reklamací fakturace tepla/ byla...
Dnes se v recepci uskutečnila velmi důležitá schůzka se zástupci obchodního a technického oddělení Veolia energie, která přímo souvisela s naší reklamací vyúčtování tepla. Z naší strany se schůzky kromě výboru zúčastnila JUDr. Hrivňáková. Tématem schůzky byly z 90% technické...
Dnes jsme vylepili na všechny vstupní dveře písemnou žádost o kontrolní odečet stavu měřidla studené vody. Stav napište na lístek na dveřích, v průběhu dalšího dne vyzvedneme. Tento odečet porovnáváme s reklamovaným dálkovým odečtem, který, zdá se, špatně komunikuje s nově instalovanými kalorimetry...